S kampaní MEDIAPLANET Czech, s.r.o., nemá Česká asociace oběhového hospodářství nic společného a se společností MEDIAPLANET Czech, s.r.o. nespolupracuje.
Důvodem je příliš vysoké reputační riziko pro Českou asociace oběhového hospodářství, ze stejného důvodu jsme odmítli být v tzv. Odborném zastřešení.
Výkonný ředitel České asociace oběhového hospodářství Miloš Kužvart odmítl již minulý měsíc být „spolupracujícím expertem“.
Mimochodem z Miloše Kužvarta udělali Milana Kužvarta, ale to je asi to nejmenší.
O neprofesionalitě tvůrců kampaně svědčí i v jejich prezentaci přejmenování České asociace oběhového hospodářství.
Proto, prosímE, vezměte na vědomí, že bez našeho souhlasu i zneužívají logo České asociace oběhového hospodářství.
V případě, že toto bude pokračovat, přistoupíme k řešení ve spolupráci s naší advokátní kanceláří.
Česká asociace oběhového hospodářství, Miloš Kužvart